کد خبر: ۶۸۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۴۷۷
تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 12 امروز (یکشنبه 4 مهر) در زمین شماره دو آزادی برگزار شد.
گزارش تمرین آبی ها/ انتقاد تند مشوقان استقلال از وزیربه گزارش خبرداغ ،خسروحیدری و امین حاج محمدی که هر کدام بنا به دلایلی در تمرین گروهی روز گذشته شرکت نکرده بودند امروز بدون مشکل با آبی پوشان تمرین کردند.

 

مهمترین مسئله تمرین اظهارات وزیر ورزش و جوانان در مورد مدیریت بهرام افشارزاده و همچنین مبلغ بالای بازیکنان این فصل استقلال بود. به طوری که چند نفر از هواداران و مشوقین استقلال درمحل تمرین از اظهارات وزیر ورزش انتقاد کرده و اعتقاد داشتند این صحبت‌ها تنها به ضرر استقلال است. یکی از هواداران گفت: چطور به رقم قرارداد وحید امیری و بازیکنان خارجی پرسپولیس رسیدگی نمی‌شود اما مدام در مورد مبلغ قراردادهای بازیکنان استقلال صحبت می کنند.

 

در جریان تمرین منصوریان دقایقی با استیو جونز و لئوناردو پادوانی صحبت‌های خصوصی انجام داد. ین درحالی بود که سرمربی استقلال بازیکنانی چون پادوانی، هرایر مگویان، رابسون، امین حاج محمد، میلاد زکی‌پور را در اختیار محمد خرمگاه قرار داد تا آنها تمرینات دفاعی انجام دهند.

 

دسته گلی توسط چند نماینده از سوی بنیاد شهید به تمرین استقلال آورده شد تا از این طریق، سالروز هفتاد و یکمین افتتاح باشگاه آبی‌پوش پایتخت تبریک گفته شود.

 

استقلالی‌ها در طول تمرین، پیگیر وضعیت جسمانی منصور پورحیدری بودند.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: