کد خبر: ۶۸۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
تعداد بازدید: ۵۰۰
زمانی؛
عضو هیات مدیره استقلال گفت: «قصد هیچ یک از اعضای هیات مدیره تضعیف مدیرعامل نیست.»
به گزارش خبرداغ،حسن زمانی درباره اینکه شب گذشته سید رضا افتخاری گفته است که پیش وزیر ورزش و جوانان می رود تا اختیار تام بگیرد اظهار داشت: «من از این اظهارنظر افتخاری تعجب می کنم. نمی دانم چرا ایشان چنین صحبتی را عنوان کرده است. حتما این موضوع را پیگیری می کنم تا ببینم افتخاری چرا این صحبت ها را انجام داده است.»

 

وی درباره اختلاف میان بین جهانیان و افتخاری و اینکه افتخاری مدعی شده است نباید اتفاقاتی در هیات مدیره رخ بدهد که به تضعیف مدیرعامل بیانجامد گفت: «اعضای هیات مدیره همگی روابط خوبی با یکدیگر دارند و از مدیرعامل حمایت قاطع می کنند. قصد هیچ یک از اعضای هیات مدیره تضعیف مدیرعامل نیست. من هیچ اختلافی در هیات مدیره ندیده ام و همگی برای موفقیت استقلال تلاش می کنند.»

 

زمانی درباره اینکه  آیا این هفته هیات مدیره استقلال جلسه خواهد داشت یا خیر گفت: «هنوز دستور جلسه ای برای ما نیامده است.»

کاپ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: