کد خبر: ۶۸۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۶۵۴
عارف با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی؛
رییس فراکسیون امید در مجلس با به صدا درآوردن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه شهید کدخدایی گفت: ارتقای کرامت، منزلت و توجه به معیشت و مطالبات معلمان مسئله حائز اهمیتی است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدرضا عارف صبح امروز با حضور در مراسمی که به‌منظور فرارسیدن سال تحصیلی جدید در دبیرستان شهید کدخدایی برگزار شد، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به‌صدا درآورد و در سخنانی اعلام کرد: خدمتگذاری به شما آینده‌سازان این مرز و بوم که قرار است پیشرفت و تعالی این کشور را رقم بزنید، افتخاری بس بزرگ برای همه ما است.

او با بیان این‌که آموزش و پرورش با چالش‌های زیادی روبرو است، یادآور شد: محدودیت‌های کشور مجال پاسخ به خواسته‌های مشروع فرهنگیان را نداده است اما امیدواریم با تلاش دولتمردان و همکاری مجلس گام‌های موثری در راستای مطالبات فرهنگیان و ارتقای منزلت معلمان برداریم و به جایی برسیم که تنها دغدغه معلم تعلیم و تربیت باشد.

رییس فراکسیون امید در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند چشم‌انداز بیست ‌ساله کشور، اعلام کرد: درافق ۱۴۰۴ باید جایگاه اول منطقه در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و علمی را داشته باشیم.

عارف در بخش دیگری از سخنان خود به دانش‌آموزان توصیه کرد که خوب درس بخوانند و یادآور شد: دغدغه خانواده‌ها و معلمان و مربیان شما تامین امکانات لازم برای تحصیل شما است و باید قدرشناس آنها باشید، آینده کشور در گرو خوب درس خواندن امروز شماست.

ادامه دارد ...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: