کد خبر: ۶۸۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۵۱۷
مهدی طارمی برای پنجمین بار موفق شد در لیگ برتر دبل کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ ایران در تمام بازی هایی که برای پرسپولیس در لیگ برتر انجام داده 26 گل بزند. آمار دبل‌های آقای گل لیگ برتر برای پرسپولیس

طارمی تاکنون نتوانسته هت تریک کند اما آقای گل سرخپوشان به خوبی راه دبل کردن را بلد است. وی پنجمین دبل خود را برای پرسپولیس در بازی دیروز مقابل سپاهان انجام داد. فصل گذشته او در هفته پنجم مقابل فولاد توانست اولین دبل خود را انجام دهد و دمین دبل او نیز مقابل راه آهن در هفته پانزدهم ثبت شد. طارمی موفق شد سومین دبل خود را مقابل سیاه جامگان انجام دهد اما مهم ترین و آخرین دبل او در لیگ پانزدهم مقابل استقلال تهران در دربی 82 بود که در آن بازی طارمی عملکرد فوق العاده ای داشته باشد.

 

وی روز گذشته در دقایق 60 و 73 با پاس های زیبای علی علیپور و امید عالیشاه مقابل سپاهان گلزنی کند تا پنجمین دبلش را برای پرسپولیس انجام دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: