کد خبر: ۶۸۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۷۳۴
توانستیم طلسم نبردن را بشکنیم؛
هافبک ملی پوش پرسپولیس گفت: «امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا این فصل قهرمان شویم و جواب محبت هوادارن را بدهیم، هر چند کار سختی است و تیم های رقیب ما بسیار با انگیزه و خوب هستند.»
به گزارش خبرداغ،وحید امیری درباره دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: «بازی خوبی بود و به قول برانکو یک مسابقه اروپایی برگزار شد. سپاهان هم تیم بسیار خوبی بود که مربی کار بلدی دارد و از بازیکنان خوبی بهره می برد.»

 

وی ادامه داد: «وقتی سپاهان گل مساوی را زد، باز هم به روی دروازه ما حمله می کرد. با این وجود پرسپولیس هم فرصت های گلزنی زیادی داشت و خود من هم در نیمه اول موقعیت بسیار خوبی داشتم که توپ را با پای راست زدم اما تبدیل به گل نشد. خدا را شکر با سه گل پیروز شدیم این زحمات تمام کادر فنی و بازیکنان بود که به بار نشست. در بازی قبل مقابل استقلال نتوانستیم موقعیتمان را گل کنیم ولی این بازی سه گل زدیم. طارمی هم توانست گل بزند و همه از این بابت خوشحالیم.»

 

هافبک پرسپولیس افزود: «حمایت هواداران در فولادشهر فوق العاده بود. واقعا جو ورزشگاه اصفهان را نمی توانم تشریح کنم چون هواداران ما بی نظیر بودند. پیروزی برابر سپاهان برای ما مهم بود چون توانستیم طلسم نبردن را بشکنیم.»

 

امیری خاطرنشان کرد: «بازیکنان پرسپولیس انگیزه و انرژی زیادی دارند که چه در جام حذفی وچه لیگ به نتایج خوبی برسند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا این فصل قهرمان شویم و جواب محبت هوادارن را بدهیم. هر چند کار سختی است و تیم های رقیب ما بسیار با انگیزه و خوب هستند.»

کاپ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: