کد خبر: ۶۸۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۳۰۴
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:ما کاری به تیم حریف نداشتیم و با تمام توان به میدان رفتیم و خدا را شکر نتیجه اش را هم دیدیم.
به گزارش خبرداغ ،نصرالله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با برتری استقلال مقابل ذوب آهن اظهار داشت:بعد از گذشت شش هفته از لیگ بازیکنان به دلیل فشارهای بیرونی استرس زیادی برای بازی دیروز داشتند چون ما هنوز به یک برد هم نرسیده بودیم و همین موضوع استرس زیادی را بین بازیکنان ایجاد کرده بود. البته تمام بازیکنان در رختکن با یکدیگر هم قسم شوند اما باز هم استرس در چهره آنها مشخص بود. در هر صورت باید از غیرتی که دیروز آنها به خرج دادند تشکر کنیم چون همه دیدند که بازیکنان استقلال چقدر در زمین دوندگی داشتند و برای بردی که به دست آمد چقدر زحمت کشیدند.

وی درباره غیبت چند بازیکن اصلی ذوب آهن عنوان کرد: ذوب آهن در سال های اخیر نشان داده حتی در غیاب بازیکنان بزرگش می تواند خیلی روان و خوب بازی کند و بارها برای خود استقلال هم مشکل ساز شده است. ما کاری به تیم حریف نداشتیم و با تمام توان به میدان رفتیم و خدا را شکر نتیجه اش را هم دیدیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره تعطیلی های متعدد لیگ برتر خاطرنشان کرد: این موضوع که خیلی جالب نیست اما فعلا مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفتند بازی های جام حذفی را در این تعطیلات برگزار کنند که شاید کمی شرایط را بهتر کنند. هنوز تاریخ دقیق بازی مان مقابل ملوان نوین در جام حذفی اعلام نشده اما از بین 8 یا 9 مهر ما باید مقابل این تیم قرار بگیریم.

عبداللهی درباره برنامه استقلال در تعطیلات لیگ برتر بیان داشت: بعد از تمرین امروز چند روزی به بازیکنان استراحت می دهیم و سپس برای بازی جام حذفی آماده می شویم. هنوز برای بازی های تدارکاتی برنامه خاصی به من اعلام نشده است.

وی درباره اعتراض تماشاگران به موقعیت های از دست رفته کاوه رضایی اظهار داشت: نباید روی این بازیکن فشار بیش از حد بیاوریم. به نظرم به زودی همه چیز درست می شود و کاوه هم روی فرم ایده آل خود قرار می گیرد. دیروز دیدید که بختیار رحمانی بعد از دو بازی در ترکیب اصلی قرار داشت و توانست نمایش خوبی از خود برجای بگذارد. به تدریج عملکرد بازیکنان ما در طول لیگ بهتر خواهد شد.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که ماجرای مصاحبه نکردن بازیکنان تا چه زمانی ادامه دارد گفت: این موضوع به خاطر تصمیمی است که اسپانسر گرفته و از عهده ما خارج است. در این راه استقلال و پرسپولیس با یکدیگر هماهنگ هستند  و قراراست که در چند روز آینده مذاکراتی در این باره صورت بگیرد. آن طور که من شنیدم با سازمان لیگ اختلافاتی دارند که باید حل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: