کد خبر: ۶۸۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
تعداد بازدید: ۱۳۲۶
تیمی از غواصان غار شجاع که روی پروژه غار «اوردا» کار می کنند، مجموعه عکس های باورنکردنی از طولانی ترین غار کریستال گچی زیرآبی جهان تولید کرده اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها: تیمی از غواصان شجاع غار که روی پروژه غار «اوردا» کار می کنند، مجموعه عکس های باورنکردنی از طولانی ترین غار کریستال گچی زیرآبی جهان تولید کرده اند. غار اوردا در نزدیکی روستای اوردا در منطقه «پرم» قرار دارد و بزرگترین غار کریستال گچی زیرآبی جهان و دومین غار بزرگ از نظر گالری 5 کیلومتری اش در اروپا و آسیا است.
 
عکاس مشهور زیر آب، روزنامه نگار و مربی غواصی «Victor Lyagushkin» در یک دوره شش ماهه تیمی از غواصان غار را رهبری کرد و تصاویر خیره کننده ای از غار در مای کمتر از صفر درجه سانتیگراد گرفت. محل غار در منطقه پرم در اورال به خاطر ذخایر معدنی غنی در روسیه شناخته شده است. آب این غار به دلیل مواد معدنی اش، آن قدر شفاف است که غواصان می توانند تا 46 متر جلوتر از خودشان را ببینند.
 
طولانی ترین غارگچی زیرآبی در جهان 
 
طولانی ترین غارگچی زیرآبی در جهان 
 
طولانی ترین غارگچی زیرآبی در جهان 
 
طولانی ترین غارگچی زیرآبی در جهان 
 
طولانی ترین غارگچی زیرآبی در جهان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: