کد خبر: ۶۸۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۵۹۴
مظلومی:
منصوریان قبل از بازی شهرآورد به خانه مظلومی رفت.
به گزارش خبرداغ ، سرمربی سابق استقلال در این ارتباط گفت: «به هرحال میهمان حبیب خداست و آن شب وظیفه‌ام بود با روی باز از منصوریان استقبال کنم. در هر صورت من اگر ناراحتی‌ در دلم داشتم از مربی استقلال نبود و از مدیریت وقت باشگاه گله داشتم. با این حال هیچ وقت علیه تیم محبوبم آه نکشیدم. 40 سال از عمرم را برای استقلال گذاشته ام.

 

مگر می‌شود آه بکشم و از خدا بخواهم استقلال نتیجه نگیرد؟ از حالا به بعد هم فقط حمایت و حمایت. آن شب منصوریان از من تشکر کرد و گفت از وقتی که به استقلال آمده مصاحبه‌ای از من علیه تیم نخوانده است.»

 

مظلومی در ادامه می‌گوید: «دل من شکست. هنوز هم انگار نه انگار که با این باشگاه قرارداد دارم. حتی یک بار نیامدند بگویند که قراردادم را فسخ کنم. در خانه من به روی همه این عزیزان باز است و بازهم از منصوریان استقبال می‌کنم .»

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: