کد خبر: ۶۸۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۶۰۳
اتفاقی عجیب در حاشیه دربی 83 از نگاهها دور ماند.
اتفاقی عجیب و دیده‌نشده در حاشیه دربی دیروز؛ شکایت سرپرست پرسپولیس از عابدینیبه گزارش خبرداغ ،عصر روز گذشته و در حاشیه دربی 83 در جایگاه ویژه ورزشگاه ازادی اتفاقی عجیب رخ داد که کسی متوجه آن نشد.

 

علی اکبر طاهری که از بابت صحبت های هفته گذشته امیر عابدینی مسئول کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال به شدت نارحت بود وقتی فریدون اصفهانیان رییس کمیته داوران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را دید سمت او رفت و نسبت به صحبت های امیر عابدینی به شدت گلایه کرد.

 

وی در لابلای صحبت های خود به اصفهانیان گفت: مگر این آقا(عابدینی) چه کاره است که مصاحبه می کند؟ چرا باید در فدراسیون فوتبال فقط ایشان حرف بزند و علیه باشگاه پرسپولیس موضع بگیرد؟

 

اصفهانیان که از ناراحتی شدید طاهری متعجب بود چند بار خطاب به وی گفت: چشم، بنده این مضوع را در هیات رئیسه مطرح خواهم کرد.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: