کد خبر: ۶۸۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۴۵۲
دروازه‌بان پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: به اعتقاد من دربی هشتاد و سوم به دلیل احتیاط هر دو مربی با تساوی به پایان خواهد رسید.
هر دو مربی استرس دارند و دربی مساوی خواهد شدبه گزارش خبرداغ،احمدرضا عابدزاده در خصوص دربی هشتاد و سوم که از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، افزود: به نظر من این بازی با تساوی  به اتمام خواهد رسید زیرا هر دو تیم نمی خواهند بازنده باشند. هم استقلال و هم پرسپولیس احتیاط را در دستور کار خود قرار داده و سعی می کنند روزنه های دفاعی خود را پوشش بدهند تا مهاجمان حریف از این روزنه ها عبور نکنند.

 

وی تاکید کرد: باید بپذیریم هر دو مربی برای این دیدار استرس دارند و نمی خواهند یک لحظه غفلت کرده و بازی را به حریف واگذار کنند. به نظرم ۲۰ دقیقه اول بازی خیلی مهم است و هر تیمی که بتواند این ۲۰ دقیقه را مدیریت کرده و به حریف ضربه بزند، برنده می‌شود.

 

دروازه بان پیشین سرخابی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فارغ از هر نتیجه ای که به دست می آید تماشاگران شاهد یک بازی زیبا از دو تیم باشند.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: