کد خبر: ۶۸۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
تعداد بازدید: ۷۳۲
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است استقلال روز جمعه مقابل پرسپولیس با کیفیت متفاوتی نسبت به سایر دیدارهای خود عمل خواهد کرد.
فردا یک استقلال متحول خواهید دید/ شرایط دربی همیشه متفاوت است و نتیجه معلوم نیستبه گزارش خبرداغ ،هادی طباطبایی در خصوص دربی روز جمعه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من بازی خوبی را خواهیم دید. برخلاف برخی که تصور می‌کنند استقلال نمی‌تواند در این بازی کیفیت لازم را داشته باشد و نتیجه عجیبی رقم خواهد خورد، من بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد. در این دیدار استقلال با کیفیت متفاوتی بازی خواهد کرد، چون اساساً دربی متفاوت با سایر بازی‌هاست.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه دو تیم بازیکنان تأثیرگذار زیادی در ترکیب خود دارند، تصریح کرد: اگر استقلالی‌ها توانسته باشند بازیکنان خود را در این هفته از لحاظ روحی ریکاوری کنند و بازیکنان نیز تفاوت این دیدار را نسبت به سایر بازی‌ها درک کنند، مطمئن باشید بازی خوبی را خواهیم دید.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه در مورد نقطه قوت دو تیم عنوان کرد: تیم پرسپولیس در خط دفاع و خط حمله از تعادل خوبی بهره می‌برد و اگر استقلال بتواند این تعادل را برهم بزند در نتیجه‌گیری موفق خواهد بود، اما در تیم استقلال این تعادل خیلی وجود ندارد. این تیم در فاز حمله خوب است، ولی در خط دفاع مشکلات زیادی دارد. نکته‌ای که باعث شده این تیم در خط حمله نتواند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند فشار روحی و روانی است که روی بازیکنان این تیم وارد شده است.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: