کد خبر: ۶۸۲۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
تعداد بازدید: ۱۶۱۵
شبنم مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است.
به گزارش خبر داغ ،شبنم مقدمی بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر در جدیدترین پست اینستاگرامی منتشر شده از خود دل را به گذشته زده و عکسی هنری از خود منتشر کرده است.

عکس و نوشته زیبای بازیگر زن که سوپر استار شد +عکس

شبنم مقدمی در اینستاگرامش نوشت :

دلم ” قدیم ها … ” را می خواد … همین !
عکس از : حسین سپهوند به تاریخ همین روزهای نزدیک ، مرداد ماهی که دیروز تمام شد … اینجا ، زنجان
شبنم مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه "خانهٔ کاغذی” به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه‌هایی چون "هفت شنبه”، "خط خطیم، "کبوتری ناگهان” و "هفت ترانه” را داراست.
وی به موازات فعالیت‌های رادیویی خود کار بازیگری در سینما را با فیلم "زخمی” (کامران قدکچیان، ۱۳۷۷) آغاز نمود و تا کنون در فیلم‌های از "صمیم قلب” (بهرام کاظمی، ۱۳۷۹)، به نام پدر (ابراهیم حاتمی کیا، ۱۳۸۴)، "پاداش سکوت” (مازیار میری، ۱۳۸۵) و "فرزند خاک” (محمدعلی آهنگر، ۱۳۸۵) و سینمایی "تنهایی” با حضور شهاب حسینی در سال ۱۳۹۰ نقش آفرینی کرده است

 رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: