کد خبر: ۶۸۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۳۱۹
در آستانه شهرآورد 83 ؛
در صورتی که در پیکار بزرگ جمعه، پرسپولیس بازنده از زمین خارج نشود، می‌تواند یک رکورد ویژه را در تاریخ دربی برای خود ثبت کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در حالی که فردا از ساعت 17 و در ورزشگاه بزرگ آزادی، دو تیم پرهوادار پرسپولیس تهران و استقلال تهران در چارچوب شهرآورد 83 به مصاف یکدیگر خواهند رفت، سرخپوشان می‌توانند با کسب پیروزی یا تساوی مقابل حریف دیرینه، یک رکورد ویژه را از خود بر جای بگذارند.
 
در حالی که رکورد طولانی ترین دوره شکست ناپذیری یک تیم در دربی، با 9 دیدار بدون شکست ثبت شده، پرسپولیس فردا این فرصت را دارد که این رکورد را به 10 دیدار بدون شکست ارتقا دهد.
 
رکورد طولانی ترین دوره های شکست ناپذیری به شرح زیر است:
 
1-پرسپولیس با 5 برد و 4 مساوی از 6 مرداد 74 تا 5 اسفند 79
2-پرسپولیس با 4 برد و 5 مساوی از 18 آذر 90 تا امروز
3-استقلال با 4 برد و5 مساوی از 17 آذر 68 تا 27 مهرماه 75
4- پرسپولیس با 2 برد و7 مساوی از 14 آبان 84 تا23 مهرماه 89
البته این تنها هدف پرسپولیسی‌ها در پیکار بزرگ روز جمعه نخواهد بود. بازیکنان کنونی پرسپولیس و سرمربی کنونی این تیم، تاکنون سابقه شکست در دربی را ندارند و قصد دارند با شکست و یا توقف حریف سنتی در شهرآورد 83 ، شکست ناپذیری خود را ادامه دهند.
طرفداری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: