کد خبر: ۶۸۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۴۹۷
بازیکن سابق استقلال گفت: «استقلال هم به اندازه پرسپولیس شانس برد در دربی را دارد اما همه چیز بستگی به منصوریان دارد.»
امیرآبادی؛ منصوریان پیش از شروع فصل درباره دربی مرتکب اشتباه شد / اگر قرار باشد بازیکنی گل بزند از ‌هافبک ها خواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، دربی ٨٣ حال و هوای خاصی دارد. شرایط دو تیم در آستانه این بازی حیثیتی اصلا قابل مقایسه نیست.
 
بر خلاف پرسپولیس که با تکیه بر صدر جدول حال و روز خوبی دارد، بدبین‌ترین هوادار استقلال هم فکرش را نمی‌کرد که با سپری‌شدن ٥ هفته از لیگ برتر، تیمش در قعر جدول دست و پا بزند و تساوی در دربی آرزویش باشد. تیمی که فصل گذشته سوم شد و نایب قهرمان جام حذفی، حال و روز خوشی ندارد.
 
اظهارات مهدی امیرآبادی در خصوص بازی فردا را در ادامه می خوانید:
 
* شرایط دو تیم را قبل از دربی چطور ارزیابی می‌کنید؟
- آنهایی که می‌گویند استقلال از حالا در دربی بازنده است، چیزی از فوتبال نمی‌دانند. واقعا منطقی نیست که بگوییم چون الان استقلال در قعر جدول است و پرسپولیس صدرنشین تا حالا دربی را از نزدیک ندیده‌اند. من در این بازی بارها به میدان رفته‌ام و می‌دانم شرایط آن قابل مقایسه با هیچ دیدار دیگری نیست. نتیجه دربی هیچ ربطی به شرایط دو تیم و نتایج بازی قبل ندارد. استقلالی‌ها اصلا نباید به این فکر کنند که چون نتایج خوبی نگرفته‌اند در دربی هم بازنده هستند. استقلال هم به اندازه پرسپولیس شانس برد در دربی را دارد اما همه چیز بستگی به منصوریان دارد. او باید توانایی جمع کردن تیم را داشته باشد و ذهن بازیکنانش را به سمت برد ببرد، چون استقلالی‌ها باید به پیروزی فکر کنند تا برایشان اتفاق بیفتد. البته تساوی هم می‌تواند نتیجه خوبی برای استقلال باشد.
 
* جدول چقدر روی دربی تأثیرگذار است؟
- جایگاه دو تیم درجدول تأثیر زیادی در دربی ندارد. همه چیز بستگی به اتفاقات روز بازی و نحوه رفتار کادر فنی با بازیکنان دارد. به نظر من منصوریان پیش از شروع فصل درباره دربی مرتکب اشتباه شد. او از اول آمد و قول برد در دربی داد و توقعات را بالا برد. حالا همه از استقلال پیروزی می‌خواهند اما نتایج ٥ هفته اخیر هم ناامید‌کننده بوده است. اگر منصوریان قبل از شروع فصل این همه وعده نمی‌داد و از قهرمانی و برد در دربی حرف نمی‌زد، الان این همه فشار روی تیمش نبود. منصوریان از وقتی آمد کارهای خودش و تیمش را در بوق و کرنا کرد و حواشی زیادی برای تیمش به وجود آورد. حالا انتظارات از او و تیمش بالاست اما شرایط تیم خوب نیست. البته من به‌عنوان یک استقلالی از صمیم قلب آرزو می‌کنم این تیم در دربی موفق شود، چون این بازی برای استقلال خیلی حیاتی است. الان هم همه چیز به منصوریان برمی گردد که بتواند تیمش را با روحیه عالی به دربی بفرستد. البته همین الان هم تفاوت فاحشی از نظر فنی بین دو تیم وجود ندارد.
 
* بی‌تجربگی منصوریان در دربی و آمار خوب برانکو در دربی‌ها روی بازی تأثیر دارد؟
- شاید منصوریان تجربه مربیگری در دربی را نداشته باشد اما تجربه بازی و کاپیتانی در آن را داشته و حال و هوای دربی را به خوبی می‌شناسد. امیدوارم او بتواند استقلال را به خوبی در دربی هدایت کند.
 
* نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
- نمی‌توانم دربی را با عدد پیش‌بینی کنم. فقط آرزوی برد در دربی را برای استقلال دارم.
 
* گلزن‌های احتمالی بازی چه کسانی هستند؟
-  فکر می‌کنم اگر قرار باشد بازیکنی گل بزند از ‌هافبک‌ها خواهد بود.
 
* کدام بازیکنان می‌توانند ستاره‌ بازی باشند؟
- در استقلال مهدی رحمتی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و حتی کاوه رضایی می‌توانند ستاره باشند. در پرسپولیس هم طارمی، عالیشاه یا محسن مسلمان روی روند بازی تأثیرگذار خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: