کد خبر: ۶۸۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۹۸
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه برنده است و دربی 83 هم به نفع تیم ما به پایان می‌رسد.
طاهری: پرسپولیس برنده دربی 83 استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علی اکبر طاهری درباره ارزیابی‌اش از دربی 83 اظهار کرد: به طور طبیعی ما باید با تمام آسیب‌ها در لیگ برتر روبه‌رو شویم و ارزیابی‌ها مهم و حساس ما با تیم استقلال است.
 
وی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم بازیکنان با ارائه بازی خوب بتوانند دربی را پیروز شوند و این برد شیرین را به هواداران تقدیم کنند.
 
طاهری بیان کرد: هواداران فهیم و با غیرت پرسپولیس از تیم محبوبشان در فصل گذشته حمایت کردند و امسال هم این روند را افزایش دادند.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بر خلاف بعضی‌ها که هواداران را یار دوازدههم خطاب می‌کنند اما من هواداران را یار اصلی تیم پرسپولیس می‌دانم.
 
وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی بیان کرد: پرسپولیس همیشه برنده  است و بازیکنان ما درباره دربی هم به دنبال کسب سه امتیاز هستند تا دل هواداران را شاد کنند.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران پرسپولیس در خواست دارم که همچنان به تیم محبوب خود از طریق سامانه پیامکی  باشگاه کمک کنند تا شرایط تیم روز به روز بهتر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: