کد خبر: ۶۸۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۹۶
به ریاست رییس جمهور؛
رییس جمهوری با اشاره به وجود فرصت ها، ظرفیت ها و نیروی انسانی توانمند در استان قزوین بر ضرورت اجرای طرح ها و برنامه های دولت یازدهم در راستای رفاه مردم و توسعه و آبادانی این استان تاکید کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان قزوین که روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی برگزار شد، اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای حل مشکلات در بخش های مختلف استان قزوین ازجمله کشاورزی، باغداری، راه، بهداشت و سلامت و آب و نیز برنامه های دولت برای حمایت از فعالان اقتصادی ، بخش خصوصی و کارآفرینان در این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه که جمعی از وزرا و معاونین رییس جمهوری و استاندار قزوین حضور داشتند، بر ضرورت اجرای طرح های مرتبط با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید شد.

مردم استان قزوین مهرماه سال جاری میزبان رییس جمهوری و اعضای دولت در سی و یکمین سفر کاروان تدبیر و امید خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: