کد خبر: ۶۸۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۷۳۰
آخرین برد رسمی استقلال و آخرین باخت رسمی پرسپولیس در یک روز اتفاق افتاد.
به گزارش خبرداهمزمانی آخرین برد استقلال با آخرین شکست پرسپولیس و نقش پررنگ منصوریان!غ ،پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر و در هشتاد و داسومین دربی پایتخت روز جمعه مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

 

استقلال در لیگ شانزدهم هنوز به بردی دست پیدا نکرده و پرسپولیس هم هنوز شکستی را تجربه نکرده است. وقتی نگاهی به نتایج می اندازیم به یک نکته عجیب برمی خوریم.

 

آخرین برد رسمی استقلال در لیگ و همچننی آخرین باخت پرسپولیس به یک روز خاص برمی گردد. به روز نهم اردیبهشت 94. به 141 روز قبل. به جایی که هفته بیست و هشتم لیگ برتر برگزار می شد. استقلال در تختی با نتیجه 2-1 و با گل نجات بخش پروپیچ سایپای مجید جلالی را شکست داد و پرسپولیس هم در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی با دو گل به نفت علیرضا منصوریان باخت.

 

حالا منصوریان با استقلال به دنبال این است تا یک شکست دیگر را برای سرخپوشان رقم بزند و از ا« طرف برانکو هم به دنال پیروزی مقابل منصوریان و ادامه روند نا امید کننده آبی پوشان است.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: