کد خبر: ۶۸۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۳۱۲
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: «دربی پایتخت ایران حتی در سایر کشورها و از جمله امارات هواداران خود را دارد و فوتبال‌دوستان ایرانی در دوبی هم برای هم کری می‌خوانند.»
مهاجرانی؛ دربی سرنوشت سازترین بازی عمر منصوریان است / پرسپولیس نمی‌تواند خود را برنده این بازی بداندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، حشمت مهاجرانی در مورد دربی 83 پایتخت اظهار داشت: «این مسابقه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و به جایگاه دو تیم در جدول نباید نگاه کرد. اینکه بگوییم استقلال چون 3 امتیاز دارد و در ته جدول است، حتماً‌ بازنده خواهد شد و پرسپولیسِ صدرنشین برنده این بازی است، حرف درستی نیست. همه فوتبال و حتی تمامی اقشار جامعه نسبت به این مسابقه حساس هستند و آن را تعقیب می‌کنند. استقلال به خاطر نتایجش زیرفشار است، این فشار روحی ـ روانی هم به بازیکنان و هم به سرمربی تیم وارد می‌آید و می‌توان گفت دربی سرنوشت‌سازترین بازی عمر مربی‌گری علیرضا منصوریان است.»
 
وی افزود: «گاهی اوقات این فشار روحی از سرمربی به تیم و بازیکنان منتقل می‌شود، هواداران هم از آنها توقع دارند، ‌اما این حرف‌های من معنایش این نیست که پرسپولیس تحت فشار قرار ندارد،‌ آنها هم به خاطر این بازی تحت فشار روانی هستند، زیرا بازی بسیار سرنوشت‌سازی است. دربی پایتخت هم مثل همه جای دنیا، اهمیت ویژه‌ای دارد.»
 
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه ممکن است منصوریان در صورت باخت از استقلال کنار برود، گفت: «نتیجه این بازی برای هواداران اهمیت ویژه‌ای دارد، اگر منصوریان بتواند دربی را ببرد و باز استقلال در ته جدول باشد، هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. برد در دربی همه مسائل را برای هواداران و حتی مسئولان استقلال قابل تحمل می‌کند، امیدوارم که شاهد فوتبالی زیبا از هر دو تیم باشیم.»
 
مهاجرانی در مورد اینکه بازی را می‌بیند یا نه و پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی چیست، گفت: «شک نکنید که من این بازی را تماشا خواهم کرد، بازی همان‌طور که گفتم قابل پیش‌بینی نیست. حساسیت ویژه‌ای در این بازی وجود دارد، هر چند پرسپولیس در لیگ نتایج بهتری کسب کرده، اما نمی‌تواند خود را برنده این بازی بداند.»
 
وی افزود: «دربی پایتخت ایران حتی در سایر کشورها و از جمله امارات هواداران خود را دارد و مثل ایران فوتبال‌دوستان ایرانی در دوبی هم برای هم کری می‌خوانند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: