کد خبر: ۶۸۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
تعداد بازدید: ۱۰۷۷
ابوالفضل پورعرب که این روزها فیلم سینمایی «سایه‌های موازی» را روی پرده دارد، در برنامه «سی و پنج» با فریدون جیرانی به گفت‌و‌گو نشسته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، جیرانی گپ‌وگفت این هفته برنامه اینترنتی سی‌وپنج را با دوران جوانی پورعرب آغاز می‌کند. پورعرب از خوشی شهرتی که انتظارش را نداشت تا خاطرات تلخ چهار سال درگیری با بیماری و بیمارستان و مشکلات مالی می‌گوید. او هم‌چنین درباره اولین جایزه‌های داخلی و خارجی‌اش و اتفاق‌هایی که او را به حاشیه راند، صحبت می‌کند.

پورعرب بعد از مدت‌ها با فیلم سینمایی «سایه‌های موازی» به پرده سینما بازگشته است. او درباره سریال پرطرفدار «شهرزاد» و همکاری دلنشینش با شهاب حسینی می‌گوید و به این نکته اشاره می‌کند که «می‌خواهم دوران هنری میان‌سالی‌ام را آگاهانه با مخاطب حرف بزنم.»

گفت‌وگوی فریدونی جیرانی با ابوالفضل پورعرب در روز چهارشنبه، بیست و چهارم شهریور، در برنامه اینترنتی سی‌وپنج در سايت فيلم‌نت (filmnet.ir ) قابل مشاهده و دانلود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: