کد خبر: ۶۸۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
تعداد بازدید: ۱۲۷۴
مهاجم پیشین استقلال با اشاره به دربی هشتاد و سوم استقلال و پرسپولیس گفت: هر دو محتاط بازی خواهند کرد و این احتیاط باعث می‌شود تا بازی مساوی شود.
به گزارش خبرداغ،علیرضا اکبرپور با حساس خواندن دربی هشتاد و سوم گفت: با توجه به شرایطی که دو تیم در جدول دارند، بازی بسیار حساس خواهد بود و دو تیم نمی‌خواهند بازنده باشند. به اعتقاد من آنها حتی محتاطانه بازی خواهند کرد و این احتیاط، بازی را به تساوی خواهد کشاند و اعتقاد دارم این دیدار برنده‌ای نخواهد داشت.

 

وی تأکید کرد: دربی با تمام دیدارها فرق دارد و هواداران هرگز دوست ندارند که تیمشان مقابل حریف سنتی بازی را واگذار کند.

 

مهاجم پیشین آبی‌پوشان در خصوص شرایط حال حاضر استقلال گفت: منصوریان به همراه بازیکنانش در پنج هفته اول موفق نبوده و توانسته است از ۱۵ امتیاز تنها سه امتیاز را کسب کند و این نشان می‌دهد که موقعیت منصوریان به خطر افتاده تا جایی که مدیرعامل باشگاه اعلام کرده در خصوص ماندن یا رفتن او بعد از دربی تصمیم خواهد گرفت.

 

اکبرپور ادامه داد: با صحبت‌هایی که افتخاری انجام داده، شرایط برای کادر فنی سخت‌تر شده است و آنها می‌دانند که اگر بازی را واگذار کنند، باید قید حضور در استقلال را بزنند.

 

وی خاطرنشان کرد: استقلال در نیمه اول و دیدار مقابل ماشین‌سازی عملکرد خوبی داشت و شاهد یک بازی زیبا از این تیم بودیم اما در نیمه دوم کاملاً روند تغییر کرد و این تغییر باعث شد گل تساوی را دریافت کرده و استقلال پیروز نباشد.

 

مهاجم پیشین استقلال افزود: پرسپولیس هم که شرایط خوبی در جدول دارد و صدرنشین است، مقابل تراکتورسازی به تساوی رسید و صدرنشین باقی ماند، اما می‌داند که روز جمعه دیدار متفاوتی را باید انجام دهد و اگر غفلت کرده و شکست بخورد، دیگر صدرنشینی‌اش، طرفداران این تیم را خوشحال نگه نمی‌دارد.

 

وی در خصوص پیش‌بینی نتیجه دربی هشتاد و سوم تصریح کرد: به نظر من دو تیم با احتیاط بازی خواهند کرد و این مسئله باعث تساوی در این دیدار خواهد شد؛ اگرچه من دوست دارم به عنوان یک استقلالی تیم محبوبم برنده باشد.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: