کد خبر: ۶۸۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
تعداد بازدید: ۶۷۹
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد
سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر گت: اولین تصادف ساعت ١٥ روز دوشنبه در محور قزوین تهران-زیاران( استان قزوین) اتفاق افتاد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تعطیلات عید قربان، با پنج حادثه مهم در جاده‌های کشور به پایان رسید.

به گزارش سایت راهور، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر گت: اولین تصادف ساعت ١٥ روز دوشنبه در محور قزوین تهران-زیاران( استان قزوین) اتفاق افتاد.

وی افزود:‌ در این تصادف که بین مینی بوس اویکو و پژو ٤٠٥ رخ داده، راننده مینی بوس اویکو به علت تجاوز به چپ مقصر شناخته شده و نتیجه این حادثه تلخ، ٢ نفر کشته و ٢ نفر زخمی بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: دومین تصادف ساعت ٢٠ روز دوشنبه یک دستگاه کشنده اسکانیا با پژو ٤٠٥ برخورد داشته که در اثر آن ٢ نفر کشته و ٣ نفر مجروح شده‌اند.

وی افزود:‌ مقصر این حادثه که در استان قم( محور باندغربی اتوبان قم-کاشان کیلومتر ٢٦) رخ داده، راننده کشنده اسکانیا به دلیل بی احتیاطی و نقض ماده 4 آیین نامه راه و راه آهن، توقف در لاین 3 اتوبان و استفاده نکردن از علائم هشدار دهنده در حین توقف بوده است.
رحمانی تصریح کرد: تنها به فاصله ٣٠ دقیقه بعد، یعنی ساعت ٢١:٣٠ رور دوشنبه تصادفی مهم و پرتلفات در استان کرمان رخ داد.

وی گفت: در این حادثه سواری پژو ٤٠٥ با یک دستگاه موتورسیکلت در محور فرعی اسلام آباد کیلومتر ٢٠ باهم برخورد شدیدی کردند که متأسفانه منجر به کشته شدن ٧ نفر و جراحت ٣ نفر شد، مقصر این حادثه مرگبار راننده پژو ٤٠٥ بوده که انحراف به چپ داشته است.
این مقام انتظامی افزود:‌اما تصادفات روز دوشنبه در استان کرمان به همین جا ختم نشد چرا که ساعت ٢٢ روز دوشنبه در محور بافت کیلومتر ٢٥، تصادف پژو ٤٠٥ و پراید هم یک نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشت. این بار هم علت حادثه انحراف به چپ راننده پژو ٤٠٥ بوده است.
سرهنگ رحمانی اظهار داشت: آخرین تصادف در استان کهگیلویه و بویر احمد اتفاق افتاده است، ساعت ٢٣ دوشنبه وقتی سواری پیکان در محور فرعی دلی اولاد علی مومن کیلومتر ١٠ در حال حرکت بوده، ناگهان از مسیر خارج و واژگون شده است. خستگی و خواب آلودگی راننده این خودرو که علت این حادثه بوده، متاسفانه یک نفر کشته و ٣ نفر مجروح به جای گذاشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: