کد خبر: ۶۸۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۴۳۵
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در راهروهای ورزشگاه آزادی علیرضا منصوریان را دید و سرمربی استقلال او را در آغوش گرفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،دیدار تیم‌های استقلال و ماشین‌سازی از ساعت 18 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

* آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز قبل از شروع بازی و هنگامی که قصد ورود به رختکن تیمش را داشت، با علیرضا منصوریان روبرو شد و سرمربی استقلال هم وی را در آغوش گرفت.

 

* رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی هنگامی که در راهروها مشغول قدم زدن بود منصوریان را دید و او هم برخورد گرمی با سرمربی استقلال داشت.

 

* روزبه چشمی هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد و در رختکن به بازیکنان این تیم قبل از مسابقه روحیه داد.

 

* تعدادی از هواداران بانوی تیم استقلال مقابل درب اصلی ورزشگاه آزادی حاضر شده و در آنجا مشغول گرفتن عکس یادگاری با پرچم آبی هستند.

 

* هواداران استقلال پس از رحمتی خسرو حیدری و امید ابراهیمی را مورد تشویق قرار دادند. هواداران استقلال به حیدری لقب فابرگاس و خسرو باتعصب دادند.

 

* هواداران استقلال تمامی بازیکنان تیم‌شان را مورد تشویق قرار دادند و می‌خواستند به این ترتیب به بازیکنان تیم‌شان پیش از شروع مسابقه با ماشین‌سازی و در آستانه دربی پایتخت به آنها روحیه بدهند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: