کد خبر: ۶۸۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۴۹۵
سیروس دین محمدی:
خیلی‌ها نقطه ضعف استقلال را در خط دفاع این تیم می‌دانند.
مهم‌ترین ضعف استقلال خط دفاعی‌اش استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، خیلی‌ها نقطه ضعف استقلال را در خط دفاع این تیم می‌دانند. سیروس دین محمدی یکی از کارشناسانی است که درباره این مساله صحبت می‌کند: «استقلال در تعطیلات چند بازی تدارکاتی انجام داد و کادر فنی هم درصدد بود تا نقاط ضعف را به کمترین حد ممکن رسانده و برنامه‌های تاکتیکی‌اش را انجام دهد. یکی از مسائل مهمی که در مورد استقلال می‌توان به آن اشاره کرد، به ضعف این تیم در دفاع تیمی مربوط می‌شود و منصوریان و دستیارانش باید این ضعف را از بین ببرند.
 
در همین رابطه کادر فنی تصمیم گرفت که پادوانی را اضافه کند، ولی مهم این است که استقلال ضعف‌های موجود در دفاع تیمی را برطرف کند. من امیدوارم که استقلال شرایط بهتری پیدا کرده و قبل از شهرآورد موفق به شکست ماشین‌سازی شود.»
 
مربی سابق استقلال در خاتمه درباره بازی استقلال و ماشین‌سازی می‌گوید: «فراموش نکنید که استقلال مقابل ماشین‌سازی کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت. این تیم مربی خوبی دارد و از بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای استفاده می‌کند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: