کد خبر: ۶۸۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
تعداد بازدید: ۳۹۹
چندی پیش قرار بود که استقلالی‌ها برای بازی با ماشین‌سازی فراخوان بگذارند تا هواداران این تیم به ورزشگاه بیایند...
امیدواری منصوریان از هواداران است / نگاه استقلالی‌ها به سکوهابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  چندی پیش قرار بود که استقلالی‌ها برای بازی با ماشین‌سازی فراخوان بگذارند تا هواداران این تیم به ورزشگاه بیایند اما این قول و قرار قبلی کنسل شد و استقلال بدون فراخوان به مصاف حریف خود می‌رود.
 
استقلالی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به دلیل نتایج قبلی این تیم هواداران چندانی از این بازی استقبال نمی‌کنند و اگر اینطور شود بازوی اصلی استقلال که تماشاگرانش هستند توانی نخواهد داشت.
 
منصوریان از وقتی به استقلال آمده به امید هواداران با حریفان مبارزه می‌کند و مسلما استقبال کم آنها می‌تواند برای سرمربی جوان استقلال گران تمام شود! امروز خیلی چیزها برای منصوریان روشن می‌شود و اگر نتواند تیم خطیبی را شکست دهد، کار برایش در بازی شهرآورد سخت می‌شود.
 
اما استقبال تماشاگران از بازی امروز می‌تواند امیدهای این مربی جوان را زنده کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: