کد خبر: ۶۸۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۶۴۲
کی روش از عملکرد جهانبحش و رضاییان راضی نیست؛
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان که از قدرت تهاجمی تیمش در دو بازی گذشته به ویژه برابر چین راضی نیست، قصد دعوت مجدد از بازیکن باتجربه استقلالی ها را دارد.
خبر خوب برای ستاره استقلال؛ برای بازی با ازبکستان به تیم ملی دعوت می شود!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، وقتی کارلوس کی روش چندی پیش در جواب سوال عادل فردوسی پور عنوان کرد که درب تیم ملی به روی خسرو حیدری باز است پیام ویژه ای به این بازیکن باتجربه استقلالی ها داد.
 
شنیدیم کی روش چندان از عملکرد علیرضا جهانبخش و رامین رضاییان در دو بازی گذشته تیم ملی به ویژه برابر چین راضی نیست و قصد دعوت مجدد از حیدری را دارد.
 
مرد پرتغالی خوب می داند با وجود داشتن مهاجم سرزنی مثل سردار آزمون نیاز به هافبک یا مدافع کناری دارد که از قدرت ارسال توپ بالایی برخوردار باشد.
 
در حال حاضر حیدری بهترین نفر برای پوشش این ضعف مشهود تیم ملی است و بنابراین باید به کی روش حق داد بار دیگر به فکر دعوت از خسرو بیفتد.
 
گفتنی است دیدار حساس دو تیم ازبکستان و ایران در چارچوب هفته سوم مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه روز 15 مهرماه آینده در تاشکند برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: