کد خبر: ۶۸۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۴۲۳
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس اطمینان دارد این تیم از سفر به تبریز و جدال با تراکتورسازی، دست پر به تهران برمی‌گردد.
برای جلب نظر برانکو، تلاشم را بیشتر می کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، شهاب زاهدی در مورد اینکه نامش برای بازی مقابل تیم فوتبال تراكتورسازی در فهرست پرسپولیس قرار ندارد، اظهار داشت: صحبت خاصی در این زمینه ندارم. من در این مدت تلاش زیادی كردم تا بتوانم اعتماد كادر فنی را به خود جلب كنم. حتی در تمرینات و بازی‌های دوستانه هم شرایط خوبی داشتم اما هنوز این فرصت در بازی‌های رسمی نصیبم نشده تا بتوانم در فهرست اصلی تیم باشم.
 
وی ادامه داد: من بازیكن جوانی هستم و در پرسپولیس هم رقبای خوبی دارم. با وجود این كه هنوز فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی‌هایم نداشته‌ام اما در تلاش هستم با انگیزه بیشتری تمرین كنم و بتوانم نظر برانكو را به خودم جلب كنم.
 
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط خوب پرسپولیس در آستانه بازی با تراكتورسازی گفت: ما در مدت تعطیلی لیگ و در غیاب ملی‌پوشان‌مان، تمرینات و بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم با آمادگی خوبی آماده ادامه بازی‌ها است. تراكتورسازی هم تیم خوبی است كه بخت زیادی برای قهرمانی دارد اما با توجه به توان و انگیزه پرسپولیس، اطمینان دارم تیم ما با برد و دست پر به تهران برمی‌گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: