کد خبر: ۶۸۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۴۱۵
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از تجمیع آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد خبر داد.
رییس سازمان سنجش: آزمون‌ کارشناسی ارشد دولتی و آزاد تجمیع شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،ابراهیم خدایی ، با اشاره به تجمیع آزمون‌های ارشد دولتی و آزاد، گفت: کنکورهای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم و وزارت بهداشت تجمیع شد.

وی با تاکید بر اینکه شیوه پذیرش منوط به ابلاغ شیوه‌نامه است، گفت: بنابراین فقط کنکور سراسری در مقطع کارشناسی ارشد برگزار می‌شود و دانشگاه آزاد نیز از طریق همین کنکور پذیرش خواهد داشت.

خدایی اضافه کرد: همچنین در مورد رشته‌های علوم پزشکی نیز در وزارت بهداشت یک آزمون کارشناسی ارشد برگزار می‌شود و دانشگاه آزاد از طریق آن پذیرش دانشجو می‌کند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی تا آبان ماه شیوه‌نامه اجرایی را به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: