کد خبر: ۶۸۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۴۲۴
نماینده مردم تهران با بیان اینکه مشکلات شهرداری تهران فراتر از گزارش سازمان بازرسی است، گفت: متاسفانه تذکرها شنیده نمی‌شود.
نجفی : مشکلات شهرداری تهران فراتر از گزارش سازمان بازرسی است/ تذکرها شنیده نمی‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،محمدرضا نجفی ، با اشاره به پرونده واگذاری املاک توسط شهرداری تهران تصریح کرد: نمایندگان تهران هم از سازمان بازرسی کشور سوال کردند که هم اعتبار گزارش منتشر شده را مشخص کند و هم  طرح تحقیق وتفحص از شهرداری دارند که محورهای مشکوک را به  دقت مورد بررسی قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: مدیریت شهری ما با آنچه باید باشد، فاصله قابل توجهی دارد. شهرداری تعهد فروانی برای شهر ایجاد کرده و منابع گسترده‌ای در اختیار داشته است. بهره‌وری اینها و اولویت‌ها و آینده‌ای که برای این شهر خواهد ساخت و ضوابطی که برای این شهر در نظر گرفته شده است، تراکم‌هایی که فروخته شده است و مشکلاتی که به خاطر عدم رعایت ضوابط برای شهر به وجود می‌آید، از جمله مسائلی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم تاکید کرد: ضعف مدیریت شهری است که نتیجه آن بروز معظلات اجتماعی، عدم آرامش روحی روانی، آلودگی هوا، ترافیک و .... شود.

عضو فراکسیون امید در پارلمان گفت: گزارش سازمان بازرسی نشان می‌داد از این جهات اشکالات فراوانی وجود دارد؛ ضمن اینکه از لحاظ فنی هم سازمان نظام مهندسی و شورای عالی معماری و شهرسازی اشکال‌های فراوانی به شهر تهران وارد کرده‌اند که فراتر از گزارش سازمان بازرسی است و آن را بارها گوشزد کرده‌اند اما متاسفانه این تذکرها شنیده نشده است.

او خاطرنشان کرد: به عنوان مجمع نمایندگان تهران ورودی به این مسئله نداشتیم، چون بحث سرمایه‌های عمومی و فرصت‌های کشور یک بحث ملی است و ایجاد تهدید و آسیب برای سرمایه‌های ملی ایران باعث شد نمایندگان از شهرهای دیگر هم به این مسئله ورود پیدا کنند.

نجفی در پاسخ به این سوال که چرا اصلاح‌طلبان به عرصه سیاسی و اقصادی و صنعتی بیشتر پرداختند و کمیسیون فرهنگی در اختیار اعضای جبهه پایداری قرار گرفته است، گفت: این انتظار درستی است که مردم از ما دارند و این نقد درستی است و باید به انتظار مردم بهتر و بیشتر پاسخگو باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: