کد خبر: ۶۸۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۹۰
رضا شاهرودی، بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان، پیش از بازی تیم ملی ایران مقابل چین، در مورد نتیجه، پیش‌بینی درستی کرده بود به همین دلیل سراغ او رفتیم و نظراتش را در خصوص بازی جویا شدیم.
به گزارش خبرداغ،رضا شاهرودی، بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان، پیش از بازی تیم ملی ایران مقابل چین، در مورد نتیجه، پیش‌بینی درستی کرده بود به همین دلیل سراغ او رفتیم و نظراتش را در خصوص بازی جویا شدیم.

 

جزو معدود کسانی بودی که نتیجه صفر- صفر مساوی را درست پیش‌بینی کرده بودی.
بالاخره من در چین بازی کردم و به روش کار بازیکنان این تیم و نوع فوتبال آن‌ها آشنایی دارم. چند بازی این تیم را هم دیده بودم، به همین دلیل خوب می‌دانستم که چینی‌ها، ببر این بازی نیستند، از همین رو گفته بودم بازی صفر- صفر مساوی تمام می‌شود.

 

عملکرد کدام یک از بازیکنان ما مقابل تیم ملی چین خوب بود؟
به نظرم رامین رضاییان، سعید عزت‌اللهی و پورعلی‌گنجی سه بازیکن خوب ما در دیدار با چین بودند اما بقیه بازیکنان تیم ملی ایران در حد و اندازه خودشان ظاهر نشدند.

 

عملکرد تیم ملی را مقابل چین چگونه ارزیابی کردی؟
تیم چین در بازی با ما خسته نشان داد و اگر بازیکنان ما در امر گلزنی و کارهای هجومی، جسارت و دقت بیشتری به خرج می‌دادند، برنده می‌شدیم. در تیم ما عناصر بسیار خوبی مانند رامین رضاییان که عالی از راست، توپ برای مهاجمان فراهم می‌سازد هستنداما متأسفانه شیوه کار تیم تقریباً به یک شکل است؛ بازیکنان ما در دفاع جمع می‌شوند و در کارهای هجومی چشم به سرعت و ضدحمله داریم. مساوی در خانه حریف هم به لحاظ امتیازی خوب است. اما متأسفانه ما نتوانستیم از ضعف مفرط تیم چین خصوصاً در خط دفاعی به نحو احسن استفاده کنیم. گوچی دیر به بازی آمد، به نظرم این مهاجم بهترین گلزن ماست.

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: