کد خبر: ۶۸۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
تعداد بازدید: ۴۹۸

 به نام خداوند سبحان


سالروز شهادت پنجمین ستاره سپهر امامت و ولايت، امام محمد باقر (ع) را به تمامي مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تسليت عرض مي كنم.

پنجمين پيشواي معصوم شيعيان جهان نقش مهمي در گسترش علوم نبوی داشته و نام گرانقدرشان چون نگيني درخشان بر تارك تاريخ اسلام می درخشد. اين امام بزرگوار در زمان حكومت سراسر ظلم و جور بنی عباس با ایجاد نهضت علمی در جهان اسلام، تاثیر شگرفي در ترویج مکتب شیعه و توسعه آن در تمام کشورهای اسلامی داشتند. شاگردان برجسته ايشان نيز عهده دار مسئوليت سنگين اشاعه فرهنگ ديني و تفسیر صحیح و دقیق کتاب های مذهب شیعه و شفاف سازی مسیر آن با منشاء وحی الهی و سنت نبوی بودند.

با عرض تسليت سالروز شهادت مظلومانه پنجمین بحر کرامت و شکافنده علوم الهی حضرت امام محمد باقر (ع)، از خداوند منان توفيق قرارگرفتن در زمره پيروان راستين آن حضرت را مسئلت دارم.

اميد است نسل جوان و آينده ساز كشور بتوانند در پرتو تاسي به سيره اين امام همام و تقويت حس علم اندوزي و حقيقت طلبي آينده اي نويد بخش را براي امت اسلامي رقم زده و همواره در مسير حق و حقيقت حركت كنند.

      علي اصغر مونسان

رئیس هیئت مدیره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: