کد خبر: ۶۸۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
تعداد بازدید: ۴۹۷
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در نزاع دو شب گذشته در اصفهان جوان ۲۴ ساله جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: سرهنگ جهانگیر کریمی با اشاره به حادثه نزاع دوشب گذشته در پل خواجوی اصفهان اظهار داشت: این حادثه به دنبال درگیری تعدادی از جوانان و در شامگاه سه شنبه اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه در این نزاع از سلاح سرد استفاده شده است، ابراز داشت: از این رو به دلیل استفاده از این سلاح یکی از جوانان کشته شده و یکی دیگر نیز در حالت کما قرار دارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به دستگیری سه نفر در این نزاع افزود: این افراد به جرم خود اعتراف کرده و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش نزاع به دنبال کاهش آستانه تحمل شهروندان تصریح کرد: همین امر باعث شده است که در حادثه دو شب گذشته در اصفهان جان خود را از دست بدهد و خانواده‌های زیادی را در این حادثه دچار مشکل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: