کد خبر: ۶۸۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۴۳۱
معاون محیط زیست استان تهران گفت: هم اکنون غلظت آلاینده‌های با قطر کمتر از 10 میکرون بر روی عدد 123 قرار دارد که نشان‌دهنده شرایط ناسالم است و پیش‌بینی‌ می‌شود عصر امروز با افزایش گرد و غبار، غلظت آلاینده‌ها افزایش پیدا کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس:محمد رستگاری در خصوص آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران و تشدید گرد و غبار گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، میزان غلظت آلاینده‌های با قطر کمتر از 2.5 میکرون بر روی عدد 119 قرار دارد.

 وی ادامه داد: بر اساس این اطلاعات، میزان غلظت آلاینده‌های با قطر کمتر از 10 میکرون به دلیل وزش باد و گرد و غبار عدد 123 را نشان می‌دهد که نشانگر شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

معاون محیط زیست استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر از غلظت آلاینده‌ها کاسته شده است اما بعد از ظهر دوباره گرد و خاک را خواهیم داشت و با افزایش غلظت آلاینده‌ها عصر امروز نیز هوا در شرایط ناسالم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: