کد خبر: ۶۸۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
تعداد بازدید: ۴۶۰
کارلوس کی‌روش در دو بازی ابتدایی ایران در انتخابی جام جهانی با قطر و چین، از دو ترکیب کاملا متفاوت استفاده کرد.
به گزارش خبرداغ،بخشی از تغییرات او اجباری بودند اما بعضی تغییرات، بر اساس شرایط بازی انجام شدند. یکی از این تغییرات در سمت چپ دفاع تیم ملی بود. احسان حاج‌صفی، دفاع چپ تیم ملی مقابل قطر از ترکیب خارج شد و میلاد محمدی جای او را گرفت.

 

دلیل این تغییر، اشتباهات پرتعداد حاج‌صفی در دفاع بود. محمدی بر خلاف حاج‌صفی، در دفاع عملکرد خوبی داشت اما زمان نفوذ، حتی یک بار هم نتوانست با سانترهایش مهاجمان تیم ملی را تغذیه کند.

 

به نظر می‌رسد کی‌روش، بعد ناامیدی از بازگشت پولادی مجبور است مدافع چپ تیمش را بر اساس شرایط بازی انتخاب کند. احسان حاج‌صفی، در حملات نقش موثری دارد و در دفاع پراشتباه است. گزینه‌هایی مثل محمدی و انصاری هم در دفاع مطمئن هستند اما توانایی کمک به خط حمله را ندارند.

 

با این ایده جدید، در بازی‌هایی که تیم ملی قصد فشار روی دروازه حریف را دارد، حاج‌صفی دفاع ثابت کی‌روش خواهد بود و در بازی‌هایی که مثل دیروز تیم ملی قصد دارد محتاطانه‌تر بازی کند، میلاد محمدی یا محمد انصاری در این پست به میدان می‌روند.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: