کد خبر: ۶۸۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۴۴۶
عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت:در پرونده پادوانی و فسخ قرارداد با وی،رضایت کامل هیئت مدیره باشگاه به خوبی حاصل شد.
توضیحات محسن طاهری در مورد پرونده به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محسن طاهری با اعلام این مطلب گفت: با توجه به شرایطی که لئوناردو پادوانی داشت، اینجانب به عنوان نماینده هیئت مدیره در باشگاه و همراهی مهندس باقریان موظف شدم با توجه به مصالح باشگاه اقدامات لازم را انجام دهیم.
 
وی ادامه داد: پادوانی امسال با ما قرارداد داشت و با توجه به عدم نیاز سرمربی تیم فوتبال باید با وی توافق می کردیم که در نهایت با اعلام نیاز چند باشگاه از جمله استقلال تهران و تمایل پادوانی برای پیوستن به این تیم، مسیرمان برای فسخ قرارداد و عملیاتی نمودن خواسته هایمان محقق شد.
 
عضو هیات مدیره سپاهان همچنین با توجه به عدم رضایت های متقابل باشگاه و پادوانی از همدیگر اظهار داشت: در ابتدا برای فسخ قرارداد با پادوانی به توافق نرسیدیم و با توجه به اعلام کتبی حضور نامبرده در تیم، شاهد ناهماهنگی هایی بودیم و این بازیکن هم به جهت شرایط سال قبل از باشگاه گله مند بود که این موضوع با توجه به لایحه هایی برای فیفا آماده و در شرایط اولیه اجرایی قرار گرفت.
 
پادوانی افزود: پس از برگزاری جلسه مشترک و انجام توافق نهایی برای فسخ قرارداد، دو طرف به این نتیجه رسیدند که بهتر است موضوعات دو طرفه و دوستانه حل شود و از شکایات صرف نظر شود و در نهایت این اتفاق افتاد و با درنظر گرفته همه شرایط و خواسته های باشگاه و شروط هیئت مدیره،فسخ قرارداد انجام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: