کد خبر: ۶۸۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۵۸۱
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: دوست داشتم بازی تیمم با پرسپولیس تهران در ورزشگاه یادگار امام(ره) و یا ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد تا تماشاگر بیشتری در این دیدار حضور می‌داشتند.
قلعه‌نویی: دوست داشتم بازی با پرسپولیس یا در یادگار امام بود یا در آزادی/ هیچ محروم و مصدومی نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، امیر قلعه‌نویی ظهر امروز در تبریز اظهار داشت: تمرینات منظمی را بعد از چند روز تعطیلی سپری کرده‌ایم و تیم تراکتورسازی در شرایط مطلوبی برای مسابقه قرار دارد و امیدوارم در برابر پرسپولیس تهران بازی خوبی به نمایش گذاشته و هواداران خود را خوشنود سازیم.
 
وی در مورد آمار موفقش برابر پرسپولیس و کسب بهترین برد تراکتورسازی با هدایت وی، گفت: آمار به گذشته مربوط است و در تاریخ ثبت می‌شود و امروز نمی‌توان با اتکا به آمار به برتری دست یافت. امیدوارم در بازی با پرسپولیس روز خوب تراکتورسازی باشد و بتوانیم با پیروزی برابر این تیم، به صدر جدول صعود کنیم.
 
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: تنها تاسف من برگزاری این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی است که امکان حضور تماشاگران کمتری را فراهم می‌کند و دوست داشتم این بازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز و یا ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شد تا هواداران بیشتری در ورزشگاه حضور می‌یافتند.
 
قلعه‌نویی گفت: در این بازی بازیکن محروم و مصدومی نداریم و از کادر پزشکی تیم نیز بابت تلاش خود جهت رسیدن بازیکنان مصدوم به مسابقات تشکر می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: