کد خبر: ۶۸۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۵۳۸
بازیگر ارزنده کشورمان گفت: به کردستان عراق سفر می کنم وبا افتخار می گویم هم فیلم کردی بازی و لباس کردی هم پوشیده ام.
رجبی : دوستان کرد زیادی دارم /3در 4 دو هم ساخته می شودبه گزارش خبرنگار خبرداغ ، مهران رجبی اظهار کرد: من در روستایی در آن زمان که هنوز کرج از تهران جدانشده بود وبین شهرستانهای کرج – چالوس قرار داشت به دنیا آمدم وافتخار می کنم که روستایی هستم .
وی افزود: من دوران کودکی خوبی داشتم باتوجه به گرمی هوای روستا هر روز شنا و آبتنی می کردیم وبازی های روستایی رو با بچه ها انجام می دادیم . وکلا دوران خوبی رو سپری کردیم. 

رجبی در ادامه با اشاره به اینکه دردوران کودکی به بازیگری فکر نمی کرد گفت :  من دوران کودکی به هیچ عنوان به بازیگری فکر نمی کردم وحتی با توجه به اینکه دانشگاه البرز کنونی قبول شدم نیز به بازیگری به هیچ عنوان فکر نمی کردم
  
بازیگر سریال چار دیواری ادامه داد : هیچگاه فکر نمی کردم بازیگر شوم چرا که رشته تحصیلی من گرافیک است وارتباطی با هنر بازیگری ندارد. من یک بار به نمایشگاه رفته بودم با سید رضامیرکریمی آشنا شدم و با آشنایی با وی وحضور در نمایشگاه بین المللی وانجام تست گریم به بازیگری فراخوانده شدم. 

وی در خصوص سریال پرده نشین گفت : به نظرم سریال پرده نشین مطالب زیبایی داشت که آمیختگی مذهب و طنز بود چرا که من خواهان بودم که تنها پسرم با روحانی شدن در جهت تبلیغ دین اسلام به مردم خدمت کند . اما مشکلاتی داشت که نمی توانست به آرزوی پدرش تحقق باشد که موضوعات زیبایی روبه وجود می آورد.

رجبی در ادامه باپرداختن به زبان کردی وشناختش از این زبان تصریح کرد : به نظرم زبان کردی زبان قشنگی است چرا که من شناخت زیادی از این زبان دارم و این نخستین باری نیست در استودیو شبکه سحر حضور می یابم. بلکه در طول ده سال سه بار حضور داشته ام. وخوشحالم از اینکه درجمع کرد زبانهای عزیز هستم. من حتی دوستان خوب کرد زبان زیادی دارم که می توانم به آزاد حسن زاده از کردستان عراق اشاره کنم. من هم فیلم کردی بازی کرده ام ولباس کردی را با افتخار پوشیده ام. 

بازیگر سریال طنز 3در  4 تصریح کرد: من اکنون هم مشغول کار سریالی هستم که از ساخته های کمال تبریزی به نام سرزمین کهنه که پس از رفتن به منزل با دو – سه ساعت خواب باید سر صحنه فیلمبردای حضور یابم. به نظرم سریال سه در چهار از ساخته های علی مسعودی از جالب ترین مجموعه های تلویزیون بود که ما مجبور بودیم سرصحنه به مطالب بی مزه می خندیدیم مثلا همین قضیه مبل ها که هنوزم من با شنیدن این موضوع ناراحتیم تازه می شه ویا اینکه" فردی رفت تونس نتونست " از مطالبی بود که با تکرار مکرر برای بیننده حالت بامزه ایی پیدا می کرد . 

وی در ادامه با اعلام خبر ساخت سه در چهار دو گفت :قرار است سه در چهار دو ساخته شود. و در این رابطه با علی مسعودی صحبت هایی شده است . این سریال از ساخته های شبکه یک سیما است. 

رجبی با اشاره به خاطره ایی از روابط گرم مردم با وی گفت : من از دو چیز به شدت ناراحت می شوم یکی اینکه وقتی کسی زباله هایی از ماشین پرت می کند یا زمانی کسی بد رانندگی می کند من با یه ماشین تصادف کردم وبا عصبانیت از ماشین پیاده شدم وقتی راننده مرا دید با بوسه باران کردنم به همسرش هم خبر داد که من از پشت به ماشین مهران رجبی زده ام وکلی با من از زوایای گوناوگون عکس گرفت. 

بازیگر طناز کشورمان در خصوص بینی اش به عنوان عضو اصلی طنز صورت اش اشاره کرد و عنوان کرد: به نظرم بینی ام بهترین عضو من بوده و هیچ وجه به این عضو صورتم دست نمی زنم چرا که مردم بادیدن بینی ونقشم به طنز بودنم پی می برند.

وی یاد آور شد: امیدوارم همه مردم کشورم وخصوصا کرد زبانهای کشورم و کردستان عراق که کارهایم را می بینند همیشه در صحت ، تندرستی وسلامت باشند.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: