کد خبر: ۶۸۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۲
تعداد بازدید: ۷۷۵
در تصاویر زیر گوشه‌ای از تلاش دو خبرگزاری وابسته به نهادهای حاکمیتی که با بودجه بیت‌المال اداره می‌شوند، برای دفاع از قالیباف و از سویی دیگر حمله به دولت و اصلاح‌طلبان را مشاهده می‌کنید.
در حالی که افشای پرونده املاک نجومی در شهرداری تهران، فضای رسانه‌ای و سیاسی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده و موجب کنجکاوی و طرح پرسش‌هایی در افکار عمومی شده است؛ برخی رسانه‌ها به شدت در حال تلاش برای به حاشیه راندن این پرونده هستند. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب‌نیوز؛ نکته جالب در این ماجرا، تلاش رسانه‌هایی است که وابسته به سازمان‌ها و نهادهای خاص و حاکمیتی هستند و قاعدتا نباید در این بین جهت‌گیری جناحی و سیاسی داشته باشند. اما متاسفانه این رسانه‌ها رسالت واقعی خود را فراموش کرده و به تریبونی برای تبلیغات انتخاباتی یک جناح سیاسی و به‌خصوص شهردار تهران تبدیل شده‌اند. آن‌ها این روزها که گویی نگران از دست رفتن جایگاه سیاسی جناب شهردار برای انتخابات آتی ریاست جمهوری شده‌اند، از سویی به دولت حمله می‌کنند و از سوی دیگر به اصلاح‌طلبان.

بعد از افشای پرونده املاک نجومی شهرداری تهران، رئیس شورای شهر و برخی رسانه‌های همسو از افشای این پرونده به شدت ناراضی و معترض بودند که این کار موجب توهین و هتک حرمت اشخاص شده است. در همین راستا مسئولان قوه قضائیه نیز ضمن اعلام پیگیری قاطعانه پرونده املاک نجومی شهرداری تهران، بر برخورد با برخی رسانه‌ها در این زمینه تاکید کردند. چه‌آنکه برخی رسانه‌های حامی دولت و نزدیک به جریان اصلاح‌طلب نیز مسدود و از دسترس کاربرارن خارح شد.

اما بعد از فیلتر گسترده رسانه‌های حامی دولت و اصلاح‌طلب؛ حالا رسانه‌های اصولگرا در اتهام‌زنی به برخی اعضای شورای شهر، گوی سبقت را از همدیگر ربوده و در برخی موارد به صورت هماهنگ با انتشار اخباری درخصوص فعالیت‌های اقتصادی این افراد؛ تلاش دارند تا هم از جهتی پرونده املاک نجومی را به حاشیه ببرند و هم دفاعی از شهردار محبوبشان کرده باشند. نکته‌ای که به نظر می‌رسد حاکی از نگرانی  شدید این جریان سیاسی و رسانه‌ای نسبت به مخدوش‌شدن چهره سیاسی و آینده انتخاباتی جناب شهردار تهران است. در تصاویر زیر گوشه‌ای از تلاش دو خبرگزاری وابسته به نهادهای حاکمیتی که با بودجه بیت‌المال نیز اداره می‌شوند، برای دفاع از قالیباف و از سویی دیگر حمله به دولت و اصلاح‌طلبان را مشاهده می‌کنید.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ، روی آن‌ها کلیک کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: