کد خبر: ۶۸۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۸۳۳
امیر حسن سمنانی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «ساعت خوش» یکشنبه ۱۴ شهریور ماه به دلیل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: امیر حسن سمنانی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «ساعت خوش» یکشنبه ۱۴ شهریور ماه به دلیل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.



میراحمد سمنانی برادر مرحوم امیر حسن سمنانی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «ساعت خوش» به  ما گفت: برادرم سال ها با بیماری سرطان دست و پنجه کرد اما متاسفانه این بیماری تمام بدنش را درگیر کرده بود و ما دو روز پیش ایشان را از دست دادیم.

وی افزود: برادرم به دلیل این عارضه سال ها از فعالیت به دور بود و این اواخر گوشه نشینی را انتخاب کرد. هنرمندان زیادی در برنامه «شکوفه ها» که از سال ۷۷ تا ۷۸ از شبکه جام جم پخش شد و برنامه پربیننده «ساعت خوش» به مخاطبان معرفی شدند و همیشه هدف این تهیه کننده تولید برنامه هایی بود که مردم از دیدن آن لذت ببرند.

سمنانی بیان کرد: مراسم ختم ایشان روز چهارشنبه ۹۵/۶/۱۷ از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در مسجدالرضا واقع در خیابان خرمشهر، خیابان شهید عشقبار، میدان نیلوفر برگزار می شود و از همه دوستان هنرمندی که این روزها تسلای خاطر ما هستند سپاسگزارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: