کد خبر: ۶۸۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۳۰۷
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «بازیکن آزاد هستم و می‌توانم هر زمان که خواستم تیم جدیدم را انتخاب کنم.»
نورمحمدی؛ بازیکن آزاد هستم و هر تیمی که بخواهم می توانم برومبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، رضا نورمحمدی در خصوص اینکه تکلیف تیم جدید او چه خواهد شد اظهار داشت: «با چند پیشنهاد از زمانی که از سیاه جامگان جدا شدم روبرو شدم اما باید تصمیمی بگیرم که بهترین تصمیم باشد چرا که من دیگر فرصت اشتباه ندارم.»
 
وی ادامه داد: «شرایط من به گونه‌ای نیست که باز هم در انتخاب تیم اشتباه کنم. باید به گونه‌ای تصمیم بگیرم که بهترین انتخاب باشد چون من در انتخاب تیم امسال اشتباهی داشتم و نباید دیگر آنها را تکرار کنم.»
 
بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: «من بازیکن آزاد هستم و شرایط به گونه‌ای است که به عنوان بازیکن آزاد هر تیمی که بخواهم می‌توانم بروم و مشکلی از این بابت وجود ندارد. به همین دلیل همه سعی و تلاشم را خواهم کرد تا انتخاب خوبی داشته باشم که دیگر مرتکب اشتباهی که رخ داد نشوم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: