کد خبر: ۶۸۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۷۵۲
5 مدل پیش روی منصوریان؛
حضور مدافع برزیلی می‌تواند یک تیر و دو نشان باشد؛ یعنی هم مشکل قلب خط دفاع حل شود و هم منصوریان بتواند یک دفاع چپ ثابت برای تیمش پیدا کند.
ببا تغییرات در ترکیب استقلال با اضافه شدن پادوانی آشنا شوید + عکسه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، روز گذشته حضور لئوناردو پادوانی در استقلال قطعی شد و با حضور او منصوریان با خیال‌ راحت‌تری لیگ را آغاز خواهد کرد.
 
حضور پادوانی می‌تواند یک تیر و دو نشان باشد یعنی هم مشکل قلب خط دفاع حل شود و هم منصوریان بتواند یک دفاع چپ ثابت برای تیمش پیدا کند. با حضور پادوانی ترکیب خط دفاعی استقلال را در چندین حالت می‌توان متصور شد.
 
حالت اول این طور که شنیده می‌شود این است که دفاع سه‌نفره یکی از ذهنیات منصوریان است که برای بازی تیمش بعد از تعطیلات روی آن فکر کرده و قرار است آن را امتحان کند.
 
در حالت دوم و سوم پادوانی در دفاع میانی قرار می‌گیرد و یکی از دو مدافع میانی دیگر از میان مگویان و یا رابسون به پست دفاع چپ منتقل می‌شود تا خیال منصوریان بابت پاشنه آشیل تیمش تا حدود زیادی راحت شود.
 
شاید منصوریان بخواهد از میان گزینه‌هایی که پیش از تعطیلات آن‌ها را امتحان کرده بود دفاع چپ خود را انتخاب کند و یکی از مدافعان میانی فعلی خود را نیمکت‌نشین کند. اگر این اتفاق بیفتد احتمال نیمکت‌نشینی رابسون بسیار بیشتر از مگویان خواهد بود.



 

حالت اول

 

حالت دوم

 

حالت سوم

 

حالت چهارم

 

حالت پنجم


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: