کد خبر: ۶۸۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۷۳۷
انتقال قرضی حقدوست برخلاف بیرانوند؛
استقلالی ها با تسلیم شدن در مقابل اصرار باشگاه نفت تهران برای بازیکن تیم شان به صورت قرضی اشتباه بین دو نیم‌فصل لیگ پانزدهم پرسپولیس را تکرار نکردند.
اشتباه بزرگ طاهری که استقلالی ها مرتکب نشدندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، شاید یکی از بزرگترین اشتباهات مدیریتی علی‌اکبر طاهری در پرسپولیس این بود که بین دو نیم‌فصل لیگ پانزدهم موفق به جذب علیرضا بیرانوند نشد. نفتی‌ها اصرار داشتند بیرانوند را "قرضی" به پرسپولیس بدهند، اما سرخ‌ها فقط روی انتقال قطعی و دایمی تاکید داشتند.
 
شاید اگر آنها پارسال کمی انعطاف به خرج می‌دادند و بیرانوند را به شکل قرضی می‌گرفتند، به مقام قهرمانی می‌رسیدند و در پایان فصل هم به خاطر مشکلات مالی نفت، این قرارداد دایمی می‌شد. همانطور که بیرانوند ابتدای لیگ شانزدهم قراردادش با نفت را به طور یک طرفه فسخ کرد و سرخپوش شد.
 
به هر تقدیر استقلالی‌ها امسال در موقعیت مشابه تسلیم شدند و با شرایط باشگاه نفت تهران برای انتقال قرضی مجتبی حقدوست کنار آمدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: