کد خبر: ۶۸۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۶۴۰
ترابی جانشین دژاگه؟
در حالی که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا جانشین کاپیتان دوم مصدوم تیم ملی را معرفی کرده و سایت های چینی هم فرد دیگری را مدعی شده اند، یک شاهد عینی می گوید انتخاب کی روش کس دیگری است!
ادعای عجیب یک شاهد عینی در چین از ترکیب تیم ملی ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، در حالی که غیبت اشکان دژاگه در بازی امروز ایران و چین قطعی شده همچنان مشخص نیست کارلوس کی روش از کدام بازیکن به جای کاپیتان دوم تیمش بهره می گیرد.
 
در پاسخ به این ابهام، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از انتخاب وحید امیری به جای اشکان خبر داده و چینی ها هم پیش بینی کرده اند کارلوس از شجاعی که او را با خودش و مرتضی پورعلی گنجی به کنفرانس برد، استفاده کند اما یک شاهد عینی مدعی شد انتخاب اول کی روش، کسی نیست جز مهدی ترابی!
 
به گفته این شخص، وقتی خبرنگاران و عکاسان ایرانی و چینی از ورزشگاه خارج شدند، در آخرین تمرین تیم ملی 12 بازیکن پیراهن سفید پوشیدند و در قالب تاکتیکی قرار گرفتند که 12 بازیکن مدنظر کی روش این نفرات بودند؛ پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، پورعلی گنجی، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، ترابی، سردار آزمون، رضا قوچان نژاد و مهدی طارمی...
 
برابر با همین اتفاق، خیلی ها پیش بینی می کند کی روش جناح چپ تیمش را این بار به جای طارمی به ترابی بسپارد و در عوض از طارمی و یا گوچی به عنوان پشت مهاجم استفاده کند.
 
همچنین پورعلی گنجی هم این شانس را دارد که جای رضاییان به میدان برود یعنی منتظری مدافع راست شود و پورعلی گنجی مدافع میانی.
 
 باید تا ساعت 4 بعدازظهر صبر کرد و ترکیب اصلی را دید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: