کد خبر: ۶۸۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۶۳۹
مدافع برزیلی فصل گذشته سپاهان بالاخره قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد تا به استقلال بپیوندد.
رونمایی از بمب استقلال در آخرین روز نقل و انتقالاتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، لئوناردو پادوانی از صبح امروز در باشگاه سپاهان حاضر شد و جلسه ای را با اصغر باقریان مدیرعامل این باشگاه برگزار کرد. بعد از بحث هایی که در این جلسه شد در نهایت دو طرف برای فسخ قرارداد به توافق رسیدند.
 
مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان با تایید خبر فوق به کاپ گفت: قرارداد پادوانی با سپاهان به صورت توافقی فسخ شد. ما نه مبلغی از این بازیکن می گیریم و نه مبلغی اضافه به او می دهیم. در واقع با پادوانی تسویه حساب کردیم و اگر طلبی از فصل گذشته داشته باشد به وی پرداخت خواهیم کرد. اما برای این فصل هیچ مبلغی به این بازیکن تعلق نمی گیرد چون در تمرینات حاضر نشده است.
 
قائم مقام باشگاه سپاهان درباره مقصد بعدی پادوانی گفت: تا جایی که ما می دانیم همین امروز این بازیکن قرارداد خود را با استقلال تهران امضا خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: