کد خبر: ۶۸۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۱۸۰۸
پس از بدترین شروع تاریخ آبی ها؛
اسقلال بعد از بحران ابتدای فصل حالا خبرهای خوبی به هوادارانش داده که باعث امیدواری به آینده شده است.
دو خرید، دو برد و بازگشت چشمی استقلال را امیدوار کردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، کسب دو امتیاز از چهار بازی ابتدایی فصل بدترین شروع تاریخ استقلال در لیگ بود که خیلی ها را به آینده این تیم امیدوار کرد.
 
آبی ها که موفق به کسب پیروزی نشدند در تعطیلات چندین بازی دوستانه برگزار کردند و بالاخره در بازی های پایانی برابر راه آهن و صبای قم طعم پیروزی را چشیدند.
 
علاوه بر این علیرضا منصوریان توانست مجتبی حقدوست را به طور قرضی از نفت تهران بگیرد و گفته می شود جذب لئوناردو پادووانی برزیلی نیز قطعی شده است.
 
دیگر خبر خوش برای استقلالی ها نزدیک شدن روزبه چشمی به شرایط آرمانی است، هافبکی که بعد از مصدومیتش، استقلال با افت مواجه شد.
 
کنار هم قرار دادن این اتفاقات باعث شده استقلالی ها به آینده امیدوار شوند. بازی با ماشین سازی و پیروزی در این دیدار می تواند آنها را در آستانه دربی در شرایط خوبی قرار دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: