کد خبر: ۶۸۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۶
ابهام در برگه ای که از سوی مدافع ملی پوش امضا شده؛
مشخص نیست مدیران پرسپولیس کدام قرارداد مدافع ملی پوش را به هیات فوتبال ارائه کرده اند.
کدام قرارداد رضاییان با پرسپولیس به هیات فوتبال ارائه شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، دیروز اعلام شد که پرسپولیس رسما نام رامین رضاییان را به فهرست خود اضافه کرده و امروز کارت بازی وی صادر خواهد شد.
 
در اخبار منتشره اعلام شد که رضاییان قرارداد ساله ساله با قرمزها دارد اما سوال اینجاست که دقیقا کدام قرارداد به هیات فوتبال ارائه شده است؟
 
رضاییان دو هفته قبل قراردادی دو ساله امضا کرده بود که به گفته علی اکبر طاهری آن قرارداد پاره شده و پس از آن هم وی به باشگاه نرفته که قرارداد جدید امضا کند.
 
حالا باید دید قرمزها چه قراردادی را به هیات فوتبال ارائه کرده اند که به استناد آن از حضور سه ساله این بازیکن در پرسپولیس صحبت شده است. شاید همان قراردادی است که رضاییان آن را یک طرفه فسخ کرده و به ترکیه رفته است که البته سه ساله نبود!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: