کد خبر: ۶۸۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
تعداد بازدید: ۴۹۱
نصرالله عبداللهی معتقد بود هر دو بازیکن استقلالی تیم ملی می‌توانستند در دیدار با قطر به میدان بروند.
به گزارش خبرداغ ،سرپرست استقلال در ارتباط با دیدار تیم ملی و آخرین وضعیت استقلال حرف زد.

 

از استقلال چه خبر؟


دیروز یک بازی دوستانه داشتیم و تیم کم‌کم برای بازگشت به لیگ برتر آماده می‌شود.

 

شرایط روحی تیم خوب است؟


خیلی خوب است. همه خوب تمرین می‌کنند و از نظر بدنی هم روی تیم کار شده تا در روزهایی که لیگ تعطیل بود کسی از لحاظ بدنی عقـب نماند.

 

تا بازی با ماشین‌سازی تیم رو به راه می‌شود؟


صددرصد. برنامه‌های کادر فنی را دیده‌ام و تا روز بازی همه چیز ساعت به ساعت نوشته شده و ان‌شاءالله که همه کارها به خوبی انجام خواهد شد.

 

بازی تیم ملی را دیدید؟


متأسفانه تیم خوب بازی نکرد ولی خب از طرفی نتیجه گرفت. این خیلی خوب است که تیم خوب بازی نکرده ولی نتیجه‌‌اش را گرفته است.

 

چطور این اتفاق افتاد؟


چون ما نفرات خوبی داریم. با این نفرات می‌شود به آینده امیدوار بود. تیم ما از نظر کار گروهی خوب نبود ولی وقتی در روز بدش می‌تواند برابر تیم قطر نتیجه بگیرد یعنی تیم خوبی داریم.

 

چرا ایران بد بازی کرد؟


به خاطر بازی تیم مقابل بود. آن‌ها متشکل از بازیکنان حرفه‌ای بودند که قدرت بالایی در تخریب بازی ما داشتند و در این زمینه هم موفق عمل کردند.

 

جای استقلالی‌ها در ترکیب تیم ملی خالی بود؟


خب این بازی اول بود و نمی‌توان قاطعانه در این‌باره حرف زد ولی فکر می‌کنم وریا در دفاع راست می‌توانست برای تیم ملی مفید باشد. البته رضاییان هم خوب بود ولی به‌طور کلی در دو جناح چپ و راست مدافعان کناری ما خیلی دور خوردند.

 

در خط هافبک چطور؟


آنجا هم می‌شد به جای دو هافبک دفاعی با خصوصیت تخریبی از یک هافبک با خصوصیت بازیسازی هم استفاده کرد. امید ابراهیمی از چنین شاخصه‌هایی برخوردار است که می‌تواند بازیسازی هم انجام بدهد. البته این‌ها به سلیقه کی‌روش برمی‌گردد. قطعاً او با دیدن فیلم بازی متوجه نقاط ضعف و قوت تیمش می‌شود و تا بازی بعد تغییراتی در تیم ایجاد می‌کند.

 

نقطه قوت تیم ملی را در کدام پست دیدید؟


ما در دفاع‌های میانی خوب بودیم و در جلو هم جهانبخش و آزمون خیلی زهردار نشان دادند. البته تماشاگران ما از بس درباره قطر حرف زده شده بود انتظار داشتند بازی سرتری از ایران ببینند ولی ندیدند.

 

رفتار مربیان در کنار زمین چطور بود؟


چندان خوب نبود. من بازی را از تلویزیون دیدم و نمی‌دانم کنار خط چه اتفاقی رخ داد ولی در کل کی‌روش خیلی حرفه‌ای بود و این را به خوبی در لحظات مختلف بازی نشان داد.

 

وضعیت پادوانی چه شد؟


هنوز مشخص نشده. ما دنبال جذب او هستیم ولی هنوز خودش نتوانسته مشکلش را با سپاهان حل کند.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: