کد خبر: ۶۸۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
تعداد بازدید: ۵۳۳
ناظمی در اینستاگرامش عنوان کرد؛
مشاور وزیر ورزش و جوانان در صفحه اجتماعی خود از مجری برنامه 90 انتقاد کرد.
هزینه ای که فردوسی پور می توانست روی دست ظریف بگذاردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، مازیار ناظمی علیه جوسازی صورت گرفته توسط عادل فردوسی پور علیه تیم ملی فوتبال قطر متنی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و عواقب این اقدام را متذکر شد.
 
وی نوشت: «سال ١٣٨٠ برد تاریخی دو بر صفر ایران مقابل عربستان، گزارشگر اون روز جواد خیابانی بود و گفت: "عربستان در حد یک تیم روستایی است"، مدیر وقت شبکه سه (جعفر صافی) جواد را یکی دو جلسه محروم کرد با این استدلال که اگر مردم تهییج می شدند و می ریختن سفارت عربستان را آتش می زدند چه کسی پاسخگو بود ....
 
نود دوشنبه و عادل عزیز، تیم فوتبال قطر را بی هویت و به نوعی مزدور برای مردم ترسیم می کند و هزاران هوادار را برای دیدار با این تیم به هیجان می آورد و با خشم روانه استادیوم می کند، درون زمین هم که آتش درگیری و معرکه جدال بازیکنان و مربیان بالاست، نکته مهم این بود آیا مجری و گزارشگر و رسانه، باید مطابق منافع ملی تصمیم بگیرد یا احساسی و لحظه ای.
 
اگر برای بازیکنان و همراهان قطری در تهران حادثه ای رخ می داد هزینه آن برای کشور و دستگاه دیپلماسی و آقای ظریف تا کجا بود؟»

هزینه ای که فردوسی پور می توانست روی دست ظریف بگذارد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: