کد خبر: ۶۸۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۵۹۰
در حاشیه بازگرداندن رضاییان به پرسپولیس؛
سرمربى پرسپوليس از هوادار متمول به خاطر ماجرای بازگرداندن مدافع ملی پوش به تیمش گله مند است.
دلخوری برانکو از حسین هدایتی برای ایجاد فشاربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نيوز، حسين هدايتى به مسئولان باشگاه پرسپوليس فشار آورده بود كه رامين رضاييان را جذب كنند و شایعه شد که تهدید کرده اگر این اتفاق رخ ندهد، دیگر پولى به اين باشگاه نمي دهد.
 
اين موضوع باعث شد تا باشگاه هم به برانكو فشار زيادى بياورد تا با بازگشت رضاييان موافقت كند تا جایی که وی مجبور شده یکی از نفراتش را کنار بگذارد در حالی که قلبا موافق این اتفاق نیست.
 
برانكو كه خودش به نوعی با دخالت هدايتى به پرسپوليس آمده حالا از دست او بابت اين فشارها و دخالت ها ناراحت است و نزدیکانش می گویند چند روزى است پاسخى به تماس هاى هدايتى نمي دهد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
اگر بنا برناراحتی باشد طرفداران پرسپولیس از تصمیمات سرتاپا اشتباه برانکو ناراضی هستند وی درفصضل گذشته با مخالفت آمدن سید جلال حداقل یک جام قهرمانی راازپرسپولیس گرفت امسال هم با تحمیل نمودن سه بازیکن خارجی بی کیفیت لیست پرسپولیس رابرای برگرداندن بازیکن قانونی پرسپولیس رضاییان که یک سال دیگر قراردادداشت لیست راپرکرد لذا طرفداران پرسپولیس از تصمیمات ولجاجتهای برانکوخیلی ناراحت هستند وی میمین باشد با لجبازی جهت آمدن رضاییان شخصیت خودش رازیرسوال برد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: