کد خبر: ۶۸۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
تعداد بازدید: ۶۱۵
شلوار مردانه و زنانه زخمی یا ریش ریش، دارای آرم و پرچم بیگانه و مانتو و پوشاک مبتذل، کوتاه، چسبان، شیشه ای، بدون دکمه و با نوشتار خارجی جزو پوشاک نامتعارف است.
به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری انتخاب: رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس گفت: طرح برخورد با فروش پوشاک نامتعارف در شهرشیراز را اجرامی کنیم که شلوارمردانه و زنانه زخمی یا ریش ریش، دارای آرم و پرچم بیگانه ومانتو و پوشاک مبتذل،کوتاه،چسبان، شیشه ای،بدون دکمه وبا نوشتار خارجی جزو پوشاک نامتعارف است.

سرهنگ سید موسی حسینی همچنین اظهارداشت:در این طرح پوشاک نامتعارف مکشوفه جمع آوری، معدوم و با متصدیان نیز برابر قانون برخورد و ضمن پلمب واحد صنفی،پرونده متشکله به دادسرای عمومی و انقلاب شیراز ارسال می شود.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از قول این مقام انتظامی افزود: رعایت ظواهر و پوشش اسلامی از سوی متصدی، مباشر و فروشندگان در واحدهای صنفی الزامی و استفاده از زیورآلات، لباس نامتعارف و کراوات و پاپیون ممنوع است.

وی گفت: اخیرا لباس هایی با علائم و مشخصات نامتعارف و اهداف خاص در برخی از فروشگاه ها توزیع می شود که طرح برخورد با پوشاک نامتعارف در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و طی روزهای آینده با جدیت تمام در شهر شیراز اجرا می شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان بیان کرد: استفاده از مانکن های نامتعارف و مبتذل در واحدهای صنفی و فروش لباس های دست دوم (تاناکوارا) هم ممنوع است.

حسینی بیان کرد:برای حفظ شان و حقوق شهروندان، رعایت استتار کامل واحدهای صنفی فروش پوشاک زنانه (لباس زیر) به صورتی که درون امکان از بیرون آن قابل مشاهده نباشد الزامی است و حضور متصدی مرد و استفاده از فروشنده مرد در قسمت لباس زیرزنانه ممنوع است.

وی بیان کرد:به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز،مشمولین غایب و سربازان فراری در واحدهای صنفی ممنوع است و با مسئولان این واحدها برخورد قانونی می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: