کد خبر: ۶۸۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۸۷۰
چرا رحمتی و خسرو به دیدار مدیران این تیم رفتند؟
دغدغه اصلی کاپیتان های استقلال در دیدار با رئیس هیات مدیره باشگاه، آینده کادر فنی بود.
وساطت بازیکنان استقلال برای عدم اخراج منصوریانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، بازیکنان استقلال اکثرا موافق ابقای علیرضا منصوریان تا پایان فصل هستند. البته به صورت طبیعی چند بازیکن هم وجود دارند که شاید چنین خواسته ای نداشته باشند و از قضا رفتن منصوریان باعث عوض شدن ورق برای آنان شود. اما کلیت تیم میل بسیار زیادی به ماندن کادر فنی دارند. از این رو سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری به تازگی به دیدار رئیس هیات مدیره استقلال رفتند.
 
شهاب جهانیان پس از جلسه‌ای که با رحمتی و حیدری کاپیتان‌های اول و دوم استقلال داشت در مورد شرایط منصوریان گفت: «آقای منصوریان سرمربی استقلال است و ایشان قرارداد سه ساله با باشگاه امضا کرده‌اند. بر خلاف برخی شایعات بی‌پایه، باید بگویم ایشان در استقلال ماندگار است و اعضای هیات مدیره و مدیر عامل به تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان ایمان و اعتقاد کامل دارند. منصوریان با کسب هر نتیجه‌ای سرمربی استقلال خواهد بود. ما اطمینان داریم استقلال به اوج می رسد و هواداران عزیز هم مطمئن باشند با صبر و حمایت کامل خود، می‌توانند به موفقیت استقلال کمک بزرگی کنند و جواب حمایت‌هایشان را خواهند گرفت.»
 
این حرف ها نشان می دهد که دغدغه اصلی کاپیتان های استقلال در دیدار با جهانیان، آینده کادر فنی بود. اما نباید چندان به وعده های جهانیان اعتماد کرد. چرا که هیات مدیره استقلال در نظر دارد در صورت ادامه ناکامی، از گزینه خارجی استفاده کند.
 
طبق اطلاعاتی که مدیربرنامه دراگان اسکوچیچ برملا ساخته است از سوی باشگاه استقلال صحبت هایی در مورد این مربی کروات صورت پذیرفته است. البته هیچ یک از مدیران استقلال در این برهه هیچ برنامه ای برای کادر فنی ندارند اما در صورت ادامه ناکامی قطعا آنها مجبور به تعویض می شوند.
 
از قضا سید رضا افتخاری پیش از این در کمیته فوتسال نشان داده که به هیچ عنوان حرف هایش با عملش یکسان نیست. او همیشه صحبت از حمایت قاطعانه از خسوس اسپانیایی می کرد اما به راحتی هر چه تمام تر قید این مربی را زد.
 
حالا باید منتظر ماند و دید منصوریان می تواند تیمش را از این وضعیت به غایت ناامیدکننده خارج کند یا نه. اما اگر در هر صورتی نتواند نتایج مورد نظر را بگیرد برخلاف گمانه زنی ها هیچ خبری از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی نخواهد بود و این اسکوچیچ کروات است که فعلا در آب نمک هیات مدیره آبی ها خوابیده است.
 
هر چند افتخاری و جهانیان محکم دم از حمایت از منصوریان می زنند اما چند هفته ناکامی کافیست تا همین مدیران رو عوض کنند و بگویند مجبور بودیم برای نجات تیم کاری کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: